Доставка та Оплата

Шановні покупці! На нашому сайті Ви можете замовити натуральну косметику ТМ VitaminClub з доставкою по всій Україні, обравши зручний для Вас спосіб доставки та оплати замовлення*. *Замовлення, оплата за які надійшла до 12:00, будуть зібрані та відправлені в цей самий день. Після 12:00 - на наступний робочий день.

Замовлення з оплатою при отриманні та підтверджені до 12:00, будуть зібрані та відправлені в цей самий день. Замовлення, підтверджені після 12:00, будуть зібрані та відправлені на наступний робочий день.

УВАГА! БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!

У відділення або поштомати «Нової пошти» - замовлення сумою від 800 грн!

Адресна доставка кур'єрами «Нової пошти» - замовлення сумою від 800 грн!!

У відділення  «Укрпошти» - замовлення сумою від 800 грн!

Варіанти доставки:

    • 1) Доставка у відділення або поштомати «НОВА ПОШТА»

      Забирайте свої замовлення у відділеннях та поштоматах «НОВОЇ ПОШТИ». Обрати найближчу до Вас адресу можна тут.

      Зверніть увагу, що у відділенні або поштоматі «НОВОЇ ПОШТИ» замовлення зберігається 5 днів. Після закінчення цього терміну замовлення буде автоматично повернено в інтернет-магазин.

    • 2) Адресна доставка по Україні

      Адресна доставка замовлення здійснюється до Ваших дверей кур'єрською службою компанії «НОВА ПОШТА» за вказаною адресою.

      Кур'єр попередньо зв'яжеться з Вами по телефону та уточнить зручний час доставки. Доставка компанією «НОВА ПОШТА» займає від 1 до 3 днів.

      Після того, як Ваше замовлення відправлене, Ви отримуєте SMS та e-mail повідомлення з номером ТТН.

      Ви можете простежити за Вашою посилкою, скориставшись сервісом відстеження. При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.

    • 3) Доставка у відділення «Укрпошти»

      Забирайте свої замовлення у відділеннях «Укрпошти».
      Зверніть увагу, що у відділенні пошти замовлення зберігається 7 днів. Після закінчення цього терміну замовлення буде автоматично повернено в інтернет-магазин.

Можливі варіанти оплати:

  • 1. Готівкою

    Оплата готівкою при отриманні товару:
    - в пункті самовивозу здійснюється без комісії;
    - при доставці “Новою поштою” додатково стягується комісія за післяплату згідноз тарифами «Нової пошти».

  • 2.Термінал Приватбанку

    Оплата замовлення можлива через Термінал «Приват Банку». Комісія за платіж стягується згідно з тарифами банку. Після оформлення замовлення в інтернет-магазині або за телефоном, замовнику повідомляється номер банківської карти в SMSповідомленні після підтвердження замовлення.

  • 3.Приват24

    Оплата замовлення можлива через Приват24. Комісія за платіж стягується згідно з тарифами банку. Оплата можлива в інтернет-магазині при оформленні замовлення з автоматичною переадресацією в кабінет Приват24.

  • 4. Карта Visa і MasterCard

    Оплата замовлення можлива через Liqpay будь-якою банківською карткою Visa та MasterCard. Комісія за платіж стягується згідно з тарифами банку. Оплата можлива в інтернет-магазині при оформленні замовлення з автоматичною переадресацією до кабінету Liqpay.

    image (35).png

Правила повернення товару в магазин.

Згідно із Законом про захист прав споживачів та Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 -перелік товарів) парфюмерно-косметичні вироби не підлягають поверненню в магазин.

Серед аргументів наводять такі:
Натуральна косметика, завдяки високому вмісту активних природних компонентів, має ряд умов та правил зберігання. Їх недотримання може привести до повної або часткової втрати властивостей засобів. Так як магазин не може гарантувати належне зберігання парфумерної та косметичної продукції в період між придбанням косметичного засобу та його поверненням назад продавцеві, це обмеження вважаємо цілком виправданим - воно дійсно працює на користь покупця.

Все частіше зустрічаються випадки, коли людина усвідомлено купує оригінал товару, а повертає підробку - зараз цей обман особливо актуальний з дорогими брендами.Тому вважаємо, що ця заборона може захистити покупця від шахрайства.

Закон передбачає можливість споживача повернути косметику в магазин через істотні недоліки продукції, її фальсифікації або при виявленні такого терміну придатності, що минув. Саме тому просимо Вас бути уважними. При отриманні замовлення у відділенні служби доставки або в присутності кур'єра завжди перевіряйте:

  • - цілісність упаковки;
  • - комплектацію товару;
  • - товарний чек або інші розрахункові документи, що підтверджують покупку;
  • - термін придатності продукції.

Ці дії допоможуть Вам отримати виключно позитивні емоції від придбання якісної натуральної косметичної продукції.

Якщо у Вас виникнуть питання, Ви можете звернутись у нашу службу підтримки за детальною консультацією та допомогою.

Наша пошта: [email protected].

Телефони колл-центру VitaminClub:
(067) 333 94 70
(066) 333 94 70
(063) 333 94 70
(044) 333 94 70